مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-05اجتماعي

750 نوعروس سمنانی با کمک خیران به خانه بخت می روند 


مدیرکل کمیته امداد امام استان سمنان، گفت: با کمک خیران، 750 نوعروس نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد با تامین جهیزیه مورد نیاز، به خانه بخت می روند.

- محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به اقدامات حمایتی صورت گرفته کمیته امداد استان سمنان با همراهی مردم خیر استان، ابراز کرد: تا پایان سال جاری 750 نوعروس نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد با کمک مردم نیک اندیش استان به خانه بخت می روند.

وی از اعزام 40 یتیم زیارت اولی به مشهد مقدس با کمک حامیان خبر داد و افزود: 40 دانش آموز پسر مقطع متوسطه استان سمنان در قالب طرح اکرام ایتام در ایام ولادت امام علی (ع) با کمک خیران برای نخستین بار به مشهد سفر کردند.

پرداخت تسهیلات اشتغال مدیرکل کمیته امداد استان سمنان همچنین از توزیع بیش از 900 لوازم گرمایشی بین مددجویان استان خبر داد و ابراز کرد: ساخت یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان استان سمنان آغاز شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه دو هزار و 450 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در 10 ماهه 1401 بیش از هشت میلیارد تومان کمک هزینه ودیعه مسکن و اجاره بها دریافت کردند، تاکید کرد: کمک های مردم خیر استان سمنان سبب می شود تا کمیته امداد بتواند دایره وسیع تری از این کمک ها را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 نوعروس سمنانی با کمک خیران به خانه بخت می روند 

750 نوعروس سمنانی با کمک خیران به خانه بخت می روند